X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΤΟΜΕΙΣΔυναμικά συνεχίζεται η ψηφιακή διαφημιστική προβολή της Κύπρου σε Γαλλία και Πολωνία...

Δυναμικά συνεχίζεται η ψηφιακή διαφημιστική προβολή της Κύπρου σε Γαλλία και Πολωνία για λογαριασμό της Hermes Airports

Εντυπωσιακά χαρακτήρισε η ελληνική Digital Marketing εταιρεία Panadvert, τα αποτελέσματα της διαφημιστικής εκστρατείας που πραγματοποίησε για λογαριασμό της Hermes Airports, από τον Ιούλιο ως τον Δεκέμβριο του 2022, με στόχο την προβολή της Κύπρου ως προορισμού διακοπών στις αγορές της Γαλλίας και της Πολωνίας.

Σε γραπτή ανακοίνωση της Panadvert αναφέρεται ότι «τα αποτελέσματα της ψηφιακής διαφημιστικής εκστρατείας που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Hermes Airports ήταν εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα τα αποτελέσματα, ξεπέρασαν κατά πολύ τις αρχικές εκτιμήσεις, καθώς σημειώθηκαν συνολικά 109.880.682 εμφανίσεις των διαφημίσεων έναντι της πρόβλεψης των 29 έως 42 εκατομμυρίων».

Ο Γιάννης Γιαννάτος, CEO της Panadvert ανέφερε ότι «η συνεργασία με την Hermes Airports συνέβαλε καθοριστικά στην προώθηση της Κύπρου ως τουριστικού προϊόντος σε αυτές τις αγορές, αξιοποιώντας τις εξαιρετικές προοπτικές τους».

Εξάλλου η Μαρία Κουρούπη, Ανώτερη Διευθύντρια Αεροπορική Ανάπτυξης, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Hermes Airports ανέφερε ότι «στο  πλαίσιο της διαχρονικής προσπάθειας της Hermes για αύξηση της τουριστικής ζήτησης και προώθησης της Κύπρου, συνεργαστήκαμε με την Panadvert σε αυτή την εξειδικευμένη καμπάνια. Στοχεύσαμε σε δυο χώρες, οι οποίες παρουσιάζουν ανάπτυξη έτσι ώστε να αυξήσουμε την προβολή της χώρας μας» σημείωσε.

Σημειώνεται ότι «για το σχεδιασμό της στρατηγικής, η Panadvert χρησιμοποίησε τη μέθοδο Touchpoint Marketing, προκαθορίζοντας το διαφημιστικό μήνυμα ανάλογα με τον χρόνο της “επαφής” και το κοινό-στόχο. Με τη συγκεκριμένη μέθοδο κάθε μήνυμα βελτιστοποιείται ώστε ουσιαστικά να “αγγίζει” τον πελάτη στο κατάλληλο στάδιο κατά τη διαδικασία αναζήτησης ενός προορισμού, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «ύστερα από ενδελεχή ανάλυση των αγορών και του στοχευόμενου κοινού, προκειμένου να προσδιοριστούν τα πιθανά αρχικά σημεία επαφής, χαρτογραφήθηκαν οι προωθητικές ενέργειες από ένα μεγάλο εύρος από διαφημιστικές εκστρατείες Google Ads, συμπεριλαμβανομένων Responsive Display Ads, Image Banners και Video Ads σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, πολωνικά) και δεκάδες διαφορετικές καμπάνιες σε Facebook και Instagram, με αναρτήσεις σε feed, Instagram stories και Video Ads στις συγκεκριμένες γλώσσες».

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share