Home Featured Ημερίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για πλήρη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τη νομοθεσία

Ημερίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για πλήρη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τη νομοθεσία

0
Ημερίδα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για πλήρη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τη νομοθεσία

Τονίζοντας τη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης και ενημέρωσης των επιχειρήσεων με στόχο τη διασφάλιση των συμφερόντων των καταναλωτών, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή διοργάνωσε ημερίδα που εντάσσεται στο πλαίσιο της εκστρατείας με τίτλο «Εκπαίδευση – Συμμόρφωση – Συνεργασία».

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, στο πλαίσιο της εντατικοποίησης και συνέχισης της προσπάθειας για εκπαίδευση και ενημέρωση των επιχειρήσεων, με στόχο την πλήρη συμμόρφωσή τους με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, διοργανώθηκε σήμερα εκπαιδευτική ημερίδα στη διευθυντική ομάδα της LIDL Cyprus.

Σημειώνεται ότι στην εκπαιδευτική ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν διαδικτυακά και νομικοί σύμβουλοι και διευθυντικά στελέχη της LIDL Hellas, επεξηγήθηκαν οι βασικές πρόνοιες της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών, επιλύθηκαν απορίες και έγινε ανοικτή συζήτηση με τους συμμετέχοντες.

Ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, Κωνσταντίνος Καραγιώργης, στην εισαγωγική του παρέμβαση ανέδειξε την προσπάθεια της Υπηρεσίας για επικοινωνία με τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο με στόχο την  εκπαίδευση και ενημέρωσή τους, καθώς και την ανάπτυξη στενής συνεργασίας με αυτές.

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια προσέγγισης των επιχειρήσεων προς την κατεύθυνση αυτή. Σημειώνει, δε, «ότι τέτοιες ενέργειες συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών, στην ενίσχυση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και βελτιώνουν την πελατοκεντρική φιλοσοφία των επιχειρήσεων προς όφελος τόσο δικό τους όσο και των καταναλωτών».

Πηγή:ΚΥΠΕ