X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΠΟΛΙΤΙΚΗΜεγάλη ανταπόκριση στο διαδικτυακό κάλεσμα υποβολής εισηγήσεων, αναφέρει το επιτελείο του Νίκου...

Μεγάλη ανταπόκριση στο διαδικτυακό κάλεσμα υποβολής εισηγήσεων, αναφέρει το επιτελείο του Νίκου Χριστοδουλίδη

Η συμμετοχή του κόσμου στο διαδικτυακό κάλεσμα για υποβολή εισηγήσεων στην ιστοσελίδα του ανεξάρτητου υποψηφίου για την Προεδρία της Δημοκρατίας, Νίκου Χριστοδουλίδη, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο την τελευταία εβδομάδα, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το επιτελείο του κ. Χριστοδουλίδη.

«Εκατοντάδες συμπολίτες μας, από όλες τις ηλικιακές ομάδες, υπέβαλαν και συνεχίζουν να υποβάλλουν, εισηγήσεις και ιδέες σε δεκάδες ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητά τους, καταδεικνύοντας την ανάγκη της κοινωνίας να συμβάλει στη μεγάλη προσπάθεια για ανανέωση της πατρίδας μας», αναφέρεται. Προστίθεται ότι οι εισηγήσεις που κατατίθενται, αξιολογούνται από την ομάδα προγράμματος του κ. Χριστοδουλίδη, που αποτελείται από επιστήμονες, τεχνοκράτες και ακαδημαϊκούς.

Παράλληλα, όπως αναφέρετα, ο κ. Χριστοδουλίδης συνεχίζει τις συναντήσεις του με πολίτες και οργανωμένα σύνολα, για τη συνδιαμόρφωση του τελικού προγράμματος διακυβέρνησης.

Την Τετάρτη, πραγματοποίησε συνάντηση με μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Παγκύπριας Συντεχνίας Ισότητα, υπό τον αντιπρόεδρό της, Κυριάκο Κυριάκου. Σημειώνεται ότι κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, θέματα που αφορούν το καθεστώς εργοδότησης των εκτάκτων εργαζομένων αορίστου χρόνου στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Συζητήθηκαν επίσης το αίτημά τους για μονιμοποίηση, η ακριβοδίκαιη μεταχείριση όλων των συντεχνιών από την πολιτεία, η αναβάθμιση του βιοτικού επιπέδου των χαμηλόμισθων εργαζομένων και το συνταξιοδοτικό.

Την Πέμπτη, ο κ. Χριστοδουλίδης συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Καταναλωτών, Μάριο Δρουσιώτη, και τη νομική σύμβουλο του Συνδέσμου, Βιργινία Σπύρου. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της ακρίβειας και οι ανησυχίες των καταναλωτών για φαινόμενα αισχροκέρδειας.

Συζητήθηκαν επίσης τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω του κατακερματισμού των υπηρεσιών που αφορούν στην προστασία των καταναλωτών, καθώς και η ανάγκη δημιουργίας μιας Ενιαίας Αρχής Καταναλωτή, η οποία θα συμβάλει στον καλύτερο συντονισμό για αποτελεσματικότερη εφαρμογή πολιτικών, καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share