X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΕΙΔΗΣΕΙΣΚΥΠΡΟΣΝέα απάτη μέσω διαδικτύου εις βάρος 72χρονου επιχειρηματία στη Λεμεσό

Νέα απάτη μέσω διαδικτύου εις βάρος 72χρονου επιχειρηματία στη Λεμεσό

Χρηματικό ποσό 10 χιλιάδων ευρώ απώλεσε 72χρονος επιχειρηματίας από τη Λεμεσό, ο οποίος έπεσε θύμα ακόμα μιας διαδικτυακής απάτης.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο παραπονούμενος κατήγγειλε ότι στις 16 Ιουνίου έλαβε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο φαινόταν να προέρχεται από εταιρεία του εξωτερικού με την οποία συνεργάζεται. Μέσω του μηνύματος ο αποστολέας, ζητούσε από τον παραπονούμενο να προβεί σε πληρωμή ανεξόφλητου τιμολογίου, σε νέο τραπεζικό λογαριασμό.

Ο 72χρονος προχώρησε σε πληρωμή του σχετικού τιμολογίου, ύψους δέκα χιλιάδων ευρώ, μέσω σχετικού τραπεζικού εμβάσματος, ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, η συγκεκριμένη εταιρεία επικοινώνησε με τον παραπονούμενο, αναφέροντάς του ότι η πληρωμή δεν είχε πραγματοποιηθεί.

Από τις εξετάσεις διαπιστώθηκε ότι η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από το οποίο έλαβε το πρώτο μήνυμα ο 72χρονος, είχε μικρή διαφορά από την πραγματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της εταιρείας με την οποία συνεργάζεται.

Η Αστυνομία σημειώνει ότι το συγκεκριμένο είδος διαδικτυακής απάτης, έχει καταγγελθεί αρκετές φορές και αφορά απάτη μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών, κατά την οποία, τρίτα πρόσωπα καταφέρνουν να έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, κυρίως εταιρειών και παρεμβαίνουν στην επικοινωνία μεταξύ δύο εμπορευόμενων.

Στη συνέχεια, προσεγγίζουν την επιχείρηση και προσποιούμενοι τον προμηθευτή ή παροχέα υπηρεσιών της, ζητούν να τροποποιηθούν οι πληροφορίες για τις μελλοντικές πληρωμές τιμολογίων, δηλαδή να αλλάξουν τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου πληρωμής και οι όποιες νέες πληρωμές να γίνονται σύμφωνα με τα νέα στοιχεία (που ωστόσο ανήκουν στον απατεώνα).

Για προστασία από αυτή τη μορφή απάτης, η Αστυνομία καλεί το κοινό να είναι πάντοτε προσεκτικό στις συναλλαγές του και να προβαίνει σε επαλήθευση μέσω τηλεφώνου, όλων των αιτημάτων πληρωμών, ειδικά εάν ζητείται η τροποποίηση των στοιχείων των τραπεζικών λογαριασμών πληρωμής.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share