X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΕΙΔΗΣΕΙΣΣτη ψηφιακή εποχή εξυπηρέτησης πολιτών, προχωρά ο Δήμος Γερμασόγειας

Στη ψηφιακή εποχή εξυπηρέτησης πολιτών, προχωρά ο Δήμος Γερμασόγειας

Novoville ονομάζεται η ηλεκτρονική πλατφόρμα με την οποία ο Δήμος Γερμασόγειας προσδοκεί να φέρει την εξυπηρέτηση των δημοτών του στη νέα ψηφιακή εποχή και η οποία αρχίζει την πρώτη φάση λειτουργίας της, την ερχόμενη Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου.

Σε διάσκεψη Τύπου, ο Δήμαρχος Κυριάκος Ξυδιάς αναφέρθηκε στη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τον εκσυγχρονισμό λειτουργίας του Δήμου και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς πολίτες και επιχειρήσεις, καλώντας όλους να αξιοποιήσουν ορθά το νέο αυτό ψηφιακό εργαλείο, που θα διευκολύνει τόσο τους ίδιους, όσο και τις δημοτικές αρχές, στην εκτέλεση των καθηκόντων τους.

Προτεραιότητα μας, συνέχισε, ο κ.Ξυδιάς, είναι η άμεση εξυπηρέτηση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, η συνολική βελτίωση της ποιότητας ζωής, καθώς και εγκαθίδρυση αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Δήμου, μέσω μιας απλής, εύχρηστης και κατανοητής εφαρμογής.

Ανέφερε ότι χρέος και στόχος είναι όπως οι υπηρεσίες του Δήμου εξυπηρετούν άμεσα τους πολίτες, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο, θέτοντας ταυτόχρονα τα θεμέλια για την αλλαγή της μετα-κινησιακής συμπεριφοράς των πολιτών προς πιο φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μεταφοράς.

Ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρίας Novoville, Ηρακλής Μπουραντάς, παρουσίασε τη λειτουργία της πλατφόρμας Novoville και των εφαρμογών που θα έχουν στην διάθεση τους οι πολίτες, ενώ αναφέρθηκε στην εξαιρετική, όπως είπε, συνεργασία με τον Δήμο Γερμασόγειας και τη θετική ανταπόκριση των υπηρεσιών και δημοσίων λειτουργών του Δήμου στην ψηφιακή μετάβαση.

Η πλατφόρμα Novoville, εξήγησε, λειτουργεί σε περισσότερους από 80 Δήμους στην Ευρώπη, ενώ σημείωσε πως ο Δήμος Γερμασόγειας «αποτελεί για εμάς ένα εξαιρετικό πεδίο εφαρμογής σύγχρονων τεχνολογικών προσεγγίσεων καθώς διαθέτει τρία πολύ κρίσιμα χαρακτηριστικά, τη στοχευμένη στρατηγική, το συνεργάσιμο προσωπικό και την πολιτική βούληση για αλλαγές».

Η πρώτη φάση του σχεδίου, που ξεκινά στις 3 Οκτωβρίου, αφορά στην ψηφιακή εξυπηρέτηση αιτημάτων πολιτών μέσα την εφαρμογή Novoville, η οποία θα επιτρέπει την άμεση αποστολή αιτημάτων καθημερινότητας, την αμφίδρομη επικοινωνία για σημαντικά νέα και ανακοινώσεις, καθώς και την δυνατότητα συμμετοχής των πολιτών σε διαβουλεύσεις για σημαντικά ζητήματα του Δήμου.

Η δεύτερη φάση αφορά στον εκσυγχρονισμό της ελεγχόμενης στάθμευσης, που ξεκινά την 1η Νοεμβρίου, θα επιτρέψει στους οδηγούς, μέσω της ίδιας εφαρμογής, να αγοράσουν ηλεκτρονικά τον χρόνο στάθμευσης που επιθυμούν, αντικαθιστώντας έτσι τα παλιά παρκόμετρα. Η δημοτική τροχονομία, όπως αναφέρθηκε, θα διενεργεί πλήρως ηλεκτρονικά τους ελέγχους και την έκδοση εξωδίκων, ενώ οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής όπου εφαρμόζεται η ελεγχόμενη στάθμευση, θα μπορούν να αιτούνται ηλεκτρονικά τη σχετική άδεια στάθμευσης, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το Δήμο.

Η τρίτη φάση του σχεδίου αφορά στην ενσωμάτωση συστημάτων ευφυούς κινητικότητας μέσα από τη διασύνδεση της στάθμευσης, με την παροχή κινήτρων για συνδυαστική χρήση φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μεταφοράς, όπως ποδήλατα και λεωφορεία, με στόχο τον περιορισμό χρήσης των αυτοκινήτων και την βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών του Δήμου.

Η εφαρμογή Novoville είναι διαθέσιμη για Android στο https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville&hl=en&gl=US και για λειτουργικό σύστημα Apple iOS, στο https://apps.apple.com/gr/app/novoville/id836634305

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share
browser view