X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΤΟΜΕΙΣΣτο ψηφιακό μάρκετινγκ εστιάζεται η διαφημιστική έμφαση του Υφυπουργείου Τουρισμού, αναφέρθηκε σε...

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ εστιάζεται η διαφημιστική έμφαση του Υφυπουργείου Τουρισμού, αναφέρθηκε σε ημερίδα στη Λάρνακα

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ εστιάζεται η έμφαση του Υφυπουργείου Τουρισμού, όπου υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες για την προώθηση της Κύπρου, αναφέρθηκε σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στη Λάρνακα, για πιστοποίηση Συμβούλων στην τουριστική ψηφιοποίηση.

Σε γραπτή ανακοίνωση της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ) αναφέρεται ότι «η ημερίδα αφορούσε παρουσίαση του Σχεδίου πιστοποίησης Συμβούλων στην τουριστική ψηφιοποίηση (Digital Tourism Advisers) που προκύπτει από το έργο dTour που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+» και διοργάνωσαν την Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου η ΕΤΑΠ και η  MMC (Mediterranean Management Centre) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus».

Προστίθεται ότι «ουσιαστικά είναι ένα πρόγραμμα πιστοποίησης, η πιλοτική εφαρμογή του οποίου επιχορηγείται πλήρως από το  Erasmus+ και απευθύνεται στο προσωπικό του τουρισμού και των ξενοδοχείων, σε συμβούλους επιχειρήσεων, σε απόφοιτους του τουρισμού, των ξενοδοχειακών ή του μάρκετινγκ καθώς σε άλλους επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες προκειμένου να λάβουν την πιστοποίηση “Digital Tourism Adviser – ISO 17024” και να μπορέσουν να ενισχύσουν τις Μικρομεσαίες Τουριστικές Επιχειρήσεις».

Σε χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Λάρνακας Ντίνος Λευκαρίτης ανέφερε ότι «το συγκεκριμένο έργο στοχεύει στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον τουριστικό τομέα, που αποτελεί επιτακτική ανάγκη δεδομένου ότι πέραν του 95% των ταξιδιωτών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα κατά τη διάρκεια των ταξιδίων τους. Ο ρόλος του συμβούλου τουριστικής ψηφιοποίησης είναι να χρησιμοποιεί αυτές τις δεξιότητες και τα εργαλεία και να συμβουλεύει τις επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, ώστε αυτές να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες» είπε.

Αυτό, συνέχισε «θα εξασφαλίσει ίσους όρους ανταγωνισμού και θα επιτρέψει στις μικρότερες επιχειρήσεις να εισέλθουν εύκολα στη νέα ψηφιακή εποχή του τουρισμού. Μέσω συλλογικών προσπαθειών μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι η τουριστική βιομηχανία του νησιού θα καταφέρει να φτάσει σε ψηλά επίπεδα στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας».

Ο Μιχάλης Πούρος, Λειτουργός Τουρισμού Α’, παρουσίασε τις ενέργειες διαδικτυακού μάρκετινγκ του Υφυπουργείου Τουρισμού και σημείωσε πως «η διαφημιστική έμφαση του Υφυπουργείου εστιάζεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ όπου υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες για την προώθηση του προορισμού μας. Υπάρχει ανάγκη να προβάλλεται το κατάλληλο δημιουργικό περιεχόμενο που να δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις ομορφιές του νησιού μας» είπε και παρουσίασε χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν τη μέχρι στιγμής επιτυχή υλοποίηση των συγκεκριμένων ψηφιακών εργαλείων σε στοχευμένες αγορές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΤΑΠ «η ομιλία της Δρ. Ασπασίας Σιμιλλίδου, Λέκτορα Ξενοδοχειακών Σπουδών και Τουρισμού του UCLan, επικεντρώθηκε στο θέμα της τεχνολογίας και συγκεκριμένα σε θέματα ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence). Στόχος της παρουσίασης ήταν να συζητηθεί η ανάπτυξη του τομέα αυτού στη βιομηχανία τουρισμού και φιλοξενίας και το αντίκτυπο σε πελάτες και εργαζόμενους».

Η Δρ. Σιμιλλίδου «προέβη σε μια ανασκόπηση των σημερινών δεδομένων και συγκεκριμένα πώς η βιομηχανία χρησιμοποιεί τα μέσα που είναι σήμερα διαθέσιμα, όπως για παράδειγμα τα ρομπότ. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο αντίκτυπο στους πελάτες αλλά και στους εργαζόμενους, ενώ μέσα από συντονισμένο εργαστήριο οι συμμετέχοντες εξέφρασαν απόψεις και εμπειρίες τόσο ως επαγγελματίες αλλά και ως πελάτες με αποτέλεσμα να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το μέλλον της βιομηχανίας του τουρισμού στον νέο αυτό τομέα».

Εξάλλου ο Άλεξ Κωνσταντή, Υπεύθυνος Στρατηγικής Ανάπτυξης της Ideaseven Digital «παρέθεσε χρήσιμες πληροφορίες για να βελτιώσουν οι επιχειρήσεις την παρουσία τους στο διαδίκτυο με πρακτικές λύσεις, ενώ έδωσε συμβουλές τι πρέπει να αποφεύγουν και που να δίδουν έμφαση ώστε να έχουν μια σύγχρονη και επαγγελματική διαδικτυακή παρουσία και να ενισχύουν την αλληλεπίδραση με το κοινό τους. Επεξήγησε επίσης τις τρέχουσες δημοφιλέστερες ψηφιακές τάσεις που είναι, μεταξύ άλλων, τα QR codes, τα Mobile Apps, και η τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality)».

Η Σοφία Κωνσταντίνου από την MMC, παρουσίασε στοιχεία της Eurostat σύμφωνα με τα οποία η Κύπρος «αποδείχθηκε ότι κατατάσσεται πολύ χαμηλά ανάμεσα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες στον τομέα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) και συγκεκριμένα μόνο το 3%, ενώ το 33% των κυπριακών επιχειρήσεων είναι συνδεδεμένες με το «Διαδίκτυο των Πραγμάτων» (Internet of Things)».

Ακόμα η κα. Κωνσταντίνου «επεξήγησε τις λεπτομέρειες του προγράμματος πιστοποίησης, η πιλοτική εφαρμογή του οποίου επιχορηγείται πλήρως από το  Erasmus+ και απευθύνεται στο προσωπικό του τουρισμού και των ξενοδοχείων, σε συμβούλους επιχειρήσεων, καθώς σε άλλους επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες προκειμένου να λάβουν την πιστοποίηση “Digital Tourism Adviser – ISO 17024” και να μπορέσουν να ενισχύσουν τις Μικρομεσαίες Τουριστικές Επιχειρήσεις».

Σημειώνεται ότι στο πρόγραμμα συμμετέχουν οκτώ εταίροι από Ελλάδα, Σουηδία, Αγγλία και Ισπανία ενώ οι εταίροι από την Κύπρο είναι η ΕΤΑΠ Λάρνακας και η MMC.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες από τον σύνδεσμο https://dtourlms.projectlibrary.eu/

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share