X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΕΙΔΗΣΕΙΣΔΙΕΘΝΗΔιπλή ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών με έμφαση στην ψηφιακή αγορά προτείνει...

Διπλή ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών με έμφαση στην ψηφιακή αγορά προτείνει η Κομισιόν

H Koμισιόν προτείνει σήμερα να αναθεωρηθούν δύο σειρές κανόνων της ΕΕ για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, ενισχύοντας το δίχτυ ασφαλείας της για τους καταναλωτές της ΕΕ, διασφαλίζοντας την ανάκληση επικίνδυνων προϊόντων από την αγορά, την προσφορά πιστωτικών προσφορών στους καταναλωτές με σαφή τρόπο, οι οποίες θα πρέπει να είναι «ευανάγνωστες» και στις ψηφιακές συσκευές.

Η πρόταση, την οποία παρουσίασε η Αντιπρόεδρος Γιούροβα και ο Επίτροπος Ρέιντερς επικαιροποιεί τόσο την υπάρχουσα οδηγία για τη γενική ασφάλεια των προϊόντων όσο και τους κανόνες της ΕΕ για την καταναλωτική πίστη για την προστασία των καταναλωτών.

Καθώς οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν αυξηθεί σταθερά τα τελευταία 20 χρόνια και το 2020 και το 71% των καταναλωτών πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο, αγοράζοντας συχνά προϊόντα νέας τεχνολογίας, ο νέος Γενικός Κανονισμός για την Ασφάλεια Προϊόντων θα αντιμετωπίσει κινδύνους που σχετίζονται με αυτά τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, όπως κινδύνους για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και για διαδικτυακές αγορές, εισάγοντας κανόνες ασφάλειας προϊόντων για διαδικτυακές αγορές. Θα διασφαλίσει ότι όλα τα προϊόντα που φθάνουν στους καταναλωτές της ΕΕ, μέσω διαδικτυακών αγορών ή από το κατάστημα γειτονιάς, είναι ασφαλή, είτε προέρχονται από την ΕΕ είτε από έξω.

Ο νέος κανονισμός θα διασφαλίσει ότι οι αγορές εκπληρώνουν τα καθήκοντά τους, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μην καταλήγουν σε επικίνδυνα προϊόντα.

Η αναθεώρηση της οδηγίας για την καταναλωτική πίστη προβλέπει ότι οι πληροφορίες που σχετίζονται με τις πιστώσεις πρέπει να παρουσιάζονται με σαφή τρόπο, προσαρμοσμένες στις ψηφιακές συσκευές, έτσι ώστε οι καταναλωτές να καταλαβαίνουν τι κάνουν εγγραφή.

Επιπλέον, η οδηγία θα βελτιώσει τους κανόνες με τους οποίους αξιολογείται η πιστοληπτική ικανότητα, δηλαδή κατά πόσον ένας καταναλωτής θα είναι σε θέση να αποπληρώσει την πίστωση, αξιολογείται.

Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί το ζήτημα της υπερχρέωσης. Ο κανονισμός θα ζητήσει από τα κράτη μέλη να προωθήσουν τη χρηματοοικονομική εκπαίδευση και να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτικές συμβουλές παρέχονται στους καταναλωτές.

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share