X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΤΟΜΕΙΣΔράσεις ΕΤΑΠ για αναβάθμιση και προβολή της τουριστικής Πάφου

Δράσεις ΕΤΑΠ για αναβάθμιση και προβολή της τουριστικής Πάφου

«Παρόλο που βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού οι προσπάθειες μας συνεχίζονται εντατικά με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του προϊόντος και των εμπειριών που προσφέρουμε, καθώς και στην εντατική προβολή του προορισμού εντός και εκτός Κύπρου», δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Νάσος Χατζηγεωργίου, Διευθυντής της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου.

Ερωτηθείς για τις δράσεις που βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης αυτό το διάστημα, ο κ. Χατζηγεωργίου αναφέρθηκε στη διεθνή ψηφιακή εκστρατεία σε 8 χώρες για προώθηση του προορισμού, η οποία «σημειώνει τεράστια επιτυχία και αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τον Νοέμβριο με συμβαλλόμενα μέρη, εκτός από την ΕΤΑΠ Πάφου, αριθμό ξενοδόχων, τη Hermes airports και την Ελληνική Τράπεζα».

Επίσης έκανε αναφορά στην εντατική παγκύπρια ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου ως τουριστικού προορισμού εντός Κύπρου για προσέλκυση εγχώριου τουρισμού με ορίζοντα ολοκλήρωσης της τρέχουσας φάσης, στα μέσα Αυγούστου, όπως και στην ολόχρονη εντατική παγκύπρια ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου, Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Έξυπνου Τουρισμού 2023.

Η ΕΤΑΠ επίσης προωθεί, πρόσθεσε ο κ. Χατζηγεωργίου, την τέταρτη φάση της δημιουργίας έξυπνων πινακίδων για 24 σημεία ενδιαφέροντος σε ολόκληρη την επαρχία, η οποία περιλαμβάνει δημιουργία ψηφιακού υλικού, φιλμάκια, ακουστική ξενάγηση κ.α.

Όσον αφορά τη συνέχιση της αναβάθμισης του εξοπλισμού των παραλιών Πωμού και Αργάκας, σημείωσε, η ΕΤΑΠ έχει προχωρήσει στην ετοιμασία σχεδίου παραλίας στην κοινότητα Τίμης και αγοράς εξοπλισμού, καθώς και αποτύπωση παραλίας στα Κούκλια για δημιουργία νέας δημόσιας παραλίας λουόμενων.

Ακόμη η ΕΤΑΠ προβαίνει σε παρεμβάσεις σε διάφορες κοινότητες για αντικατάσταση ή απομάκρυνση πινακίδων, ευπρεπισμό προσόψεων κ.ά, σε δράσεις που σχετίζονται με το περιβάλλον, τουριστική συνείδηση, με έμφαση στην ύπαιθρο και σε αναβάθμιση ψηφιακού και έντυπου υλικού, όπως ιστοσελίδα, χάρτες περιοχών Πάφου και Πόλης Χρυσοχούς κ.ά.

Ακολούθως αναφέρθηκε και στη συνέχιση της δημιουργίας της έξυπνης εφαρμογής για ανάδειξης του Μύθου της Αφροδίτης σε 5 γλώσσες που προωθεί η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και Περιφέρειας Πάφου, στην αναβάθμιση της υφιστάμενης πολύ επιτυχημένη εφαρμογής του Αρχαιολογικού Πάρκου Κάτω Πάφου με προσθήκη της γαλλικής γλώσσας, στην ολοκλήρωση της τρίτης φάσης αξιολόγησης των Περιπατητικών διαδρομών/Μονοπατιών της φύσης επαρχίας Πάφου. Ακόμη στην έναρξη αποτύπωσης νέου μονοπατιού της φύσης στη κοινότητα Αναρίτας, περιοχή Ασπρόκρεμμου, αλλά και σε δράσεις που σχετίζονται με το Έργο συνεργασίας Leader για προώθηση εργαστηρίων στην ύπαιθρο και δράσεις για το έργο Erasmus UMAR για την υποθαλάσσια αρχαιολογία καθώς και προετοιμασίες για την έναρξη του έργου SMARTIES που αρχίζει επίσημα τον Σεπτέμβριο.

Κλείνοντας ο Ν.Χατζηγεωργίου, επεσήμανε ότι η μοναδική οδός για διασφάλιση του μέλλοντος και της αναπτυξιακής πορείας της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου είναι οι επενδύσεις προς την κατεύθυνση μετατροπής της, σε ένα πρότυπο έξυπνο προορισμό στους τομείς της Προσβασιμότητας, Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ψηφιοποίησης, Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Δημιουργικότητας.

Πηγή:ΚΥΠΕ

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share