X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΕΙΔΗΣΕΙΣΔΙΕΘΝΗΗ Κομισιόν ξεκινά αντιμονοπωλιακή έρευνα κατά των διαφημίσεων της google

Η Κομισιόν ξεκινά αντιμονοπωλιακή έρευνα κατά των διαφημίσεων της google

Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι ξεκινά μια επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα για να εκτιμήσει εάν η Google έχει παραβιάσει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ, ευνοώντας τις δικές της διαδικτυακές υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων προβολής στη λεγόμενη αλυσίδα εφοδιασμού «ad tech», εις βάρος ανταγωνιστικών παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας διαφήμισης, διαφημιζόμενων και εκδοτών στο διαδίκτυο.

Η επίσημη έρευνα θα εξετάσει ιδίως εάν η Google στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, περιορίζοντας την πρόσβαση τρίτων σε δεδομένα χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς σε ιστότοπους και εφαρμογές, ενώ διατηρεί αυτά τα δεδομένα για δική του χρήση.

Εάν αποδειχθούν, οι υπό έρευνα πρακτικές ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ σχετικά με αντιανταγωνιστικές συμφωνίες μεταξύ εταιρειών (άρθρο 101 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ)) ή / και για την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (άρθρα 102 ΣΛΕΕ).

Η Κομισιόν θα λάβει υπόψη την ανάγκη προστασίας του απορρήτου των χρηστών, σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους της ΕΕ, όπως ο γενικός κανονισμός για την προστασία δεδομένων (GDPR). Ο νόμος περί ανταγωνισμού και η νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων πρέπει να συνεργάζονται για να διασφαλίζουν ότι οι αγορές διαφημίσεων προβολής λειτουργούν σε ίσους όρους ανταγωνισμού, όπου όλοι οι συμμετέχοντες στην αγορά προστατεύουν το απόρρητο των χρηστών με τον ίδιο τρόπο.

Η έρευνα της Κομισιόν θα επικεντρωθεί στη διαφήμιση προβολής όπου η Google προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών τόσο σε διαφημιστές όσο και σε εκδότες. Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης έρευνάς της, θα εξετάσει ειδικότερα:

– την υποχρέωση χρήσης των υπηρεσιών Google Display & Video 360 (‘DV360’) ή / και Google Ads για την αγορά διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο στο YouTube.

– την υποχρέωση χρήσης του Google Ad Manager για την προβολή διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο στο YouTube, καθώς και πιθανούς περιορισμούς που θέτει η Google στον τρόπο με τον οποίο υπηρεσίες που ανταγωνίζονται το Google Ad Manager μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις στο Διαδίκτυο στο YouTube.

– τα προγράμματα διαφημίσεων της Google “AdX”, DV360, Google Ads

– τους περιορισμούς που θέτει η Google σχετικά με τη δυνατότητα τρίτων, όπως διαφημιστές, εκδότες ή διαμεσολαβητές διαφημίσεων προβολής στο διαδίκτυο, να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με την ταυτότητα χρήστη ή τη συμπεριφορά των χρηστών που διατίθενται στις υπηρεσίες διαμεσολάβησης διαφημίσεων της Google, συμπεριλαμβανομένου του Doubleclick.

Πηγή:ΚΥΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

browser view