X

FinancialNews App

Nine Bridge Media Ltd

GET - on the App Store

HomeΤΟΜΕΙΣMercedes: Προσθήκη του ChatGPT στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX

Mercedes: Προσθήκη του ChatGPT στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX

Η δοκιμαστική έκδοση της τεχνητής νοημοσύνης ενσωματώνεται στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων Mercedes στις Ηνωμένες Πολιτείες θα προσθέσουν σύντομα μια νέα πολυτέλεια στα ήδη πολυτελή οχήματά τους: το ChatGPTMercedes . Η αυτοκινητοβιομηχανία προσθέτει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης με ικανότητα διαλόγου που έχει αναπτύξει η OpenAI στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι Αμερικανοί κάτοχοι μοντέλων που χρησιμοποιούν MBUX έχουν από τις 16 Ιουνίου την δυνατότητα συμμετοχής σε ένα πρόγραμμα beta (δοκιμαστικό στάδιο χρήσης), ενεργοποιώντας τη λειτουργία ChatGPT. Αυτό θα επιτρέψει στο ευέλικτο μοντέλο μεγάλης γλώσσας να αυξήσει τις δεξιότητες συνομιλίας του… αυτοκινήτου.

Υπολογίζεται ότι το σύστημα MBUX είναι ενσωματωμένο σε περίπου 900.000 οχήματα Mercedes.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν απλά λέγοντας στο αυτοκίνητο «Γεια Mercedes, θέλω να συμμετάσχω στο πρόγραμμα beta». Σημειώνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ήδη παρείχε σε οδηγούς και επιβάτες μια σειρά εντολών που μπορούν να ενεργοποιήσουν στο όχημα μέσω φωνητικών εντολών, όπως η ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων.

Παρόλα αυτά υπάρχει και σκεπτικισμός σχετικά με την συγκεκριμένη προοπτική. Δεν είναι πραγματικά σαφές για ποιον λόγο γίνεται αυτό, καταλήγει η ιστοσελίδα TechCrunch, σημειώνοντας ωστόσο ότι ένα αυτοκίνητο είναι ένα πολύ περιορισμένο περιβάλλον, με τους ανθρώπους να πρέπει να οδηγούν, να πλοηγούνται και να ελέγχουν τα πολυμέσα τους και τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Ίσως τελικά η φωνητική διεπαφή είναι μερικές φορές η ασφαλέστερη ή η καλύτερη επιλογή για να κάνουν τα παραπάνω χωρίς να παίρνουν τα μάτια τους από το δρόμο.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει τις δυνατότητες ως εξής: «Οι χρήστες θα δοκιμάσουν έναν φωνητικό βοηθό που όχι μόνο δέχεται φυσικές φωνητικές εντολές αλλά μπορεί επίσης να διεξάγει συνομιλίες. Σύντομα, οι συμμετέχοντες που θα ζητήσουν από τον Φωνητικό Βοηθό λεπτομέρειες σχετικά με τον προορισμό τους, για να προτείνουν μια νέα συνταγή για δείπνο ή για να απαντήσουν σε μια περίπλοκη ερώτηση, θα λάβουν μια πιο ολοκληρωμένη απάντηση – κρατώντας τα χέρια τους στο τιμόνι και τα μάτια στο δρόμο».

Παρόλα αυτά τα ερωτήματα που θέτει το TechCrunch παραμένουν: Ποιος ζητά μια νέα συνταγή για δείπνο στο δρόμο; Είναι πραγματικά η καλύτερη περίπτωση χρήσης που θα μπορούσαν να έχουν οι οδηγοί;

Τέλος, ανησυχία εκφράζεται και για το επίπεδο του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων. Αν και η Mercedes εκφράζει δυνατά τις ανησυχίες της για τα δεδομένα των χρηστών, είναι σαφές ότι διατηρεί και χρησιμοποιεί τις συνομιλίες:

Τα δεδομένα φωνητικών εντολών που συλλέγονται αποθηκεύονται στο Mercedes-Benz Intelligent Cloud, όπου ανωνυμοποιούνται και αναλύονται, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Οι προγραμματιστές της Mercedes-Benz θα αποκτήσουν μέσω της δοκιμαστικής χρήσης χρήσιμες πληροφορίες για συγκεκριμένα αιτήματα, επιτρέποντάς τους να θέτουν ακριβείς προτεραιότητες στην περαιτέρω ανάπτυξη του φωνητικού ελέγχου.

Τα ευρήματα από το πρόγραμμα beta θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω βελτίωση του διαισθητικού φωνητικού βοηθού και για τον καθορισμό της στρατηγικής διάθεσης για μεγάλα μοντέλα γλωσσών σε περισσότερες αγορές και γλώσσες, καταλήγει η εταιρεία.

 

Share
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Share